Conquest

Wersje Szablonu

Opis

Aktualna wersja: 2.2c (07.11.2025). Na szablonie Conquest wszystkie banki dające stworzenia w nagrodę są zbanowane, a gra opiera się o armię natywną pozyskiwaną z rozbudowy miast startowych, flagowania siedlisk oraz zbierania Puszek Pandory i misji dających stworzenia naszej frakcji. Dodatkowo w niektórych strefach można pozyskać stwory neutralne (golemy, fangarmy, rdzawe smoki i kryształowe smoki). Typowy schemat rozgrywki PvP łamany jest nie tylko w kontekście sposobu pozyskiwania armii, ale również pod kątem dostępnej magii - zbanowane są czary Implozja, Wskrzeszenie, Spowolnienie i Przyspieszenie, a także bohaterowie startujący z tymi czarami.

Ustawienia

Rozmiar: XH-U
Liczba graczy ludzkich: 2

Liczba graczy komputerowych: 6
Drogi: średnie
Siła potworów: silne
Poziom trudności: 130%
Tury symultaniczne: 122
Timer: 20-8-1:30

Graf

Zbanowani Bohaterowie

Hero_Ufretin.png
Hero_Piquedram.png
Hero_Josephine.png
Hero_Fafner.png
Hero_Cyra.png
Hero_Calid.png
Hero_Straker.png
Hero_Moandor.png
Hero_Sandro.png
Hero_Thant.png
Hero_Alamar.png
Hero_Jeddite.png
Hero_Geon.png
Hero_Terek.png
Hero_Gundula.png
Hero_Brissa.png
Hero_Grindan.png
Hero_Andal.png
Hero_Kinkeria.png
Hero_Ranloo.png
Hero_Celestine.png

Zbanowane Zaklęcia

Implosion.png
Magic_Mirror.png
Resurrection.png
Slow.png
Haste.png

Zbanowane Artefakty

Artifact_Amulet_of_the_Undertaker.gif
Artifact_Vampire's_Cowl.gif
Artifact_Dead_Man's_Boots.gif
Artifact_Bird_of_Perception.gif
Artifact_Stoic_Watchman.gif
Artifact_Emblem_of_Cognizance.gif
Artifact_Everflowing_Crystal_Cloak.gif
Artifact_Ring_of_Infinite_Gems.gif
Artifact_Everpouring_Vial_of_Mercury.gif
Artifact_Eversmoking_Ring_of_Sulfur.gif
Artifact_Endless_Bag_of_Gold.gif
Artifact_Endless_Purse_of_Gold.gif
Artifact_Endless_Sack_of_Gold.gif
Artifact_Legs_of_Legion.gif
Artifact_Loins_of_Legion.gif
Artifact_Torso_of_Legion.gif
Artifact_Arms_of_Legion.gif
Artifact_Head_of_Legion.gif
Artifact_Rib_Cage.gif

Specyfikacja

  • Zbanowane są Puszki Pandory dające czary.

  • Może wystąpić max 1 Smocza Utopia na strefę, oprócz stref Supertreasure.

  • Strefy startowe (nr 12 i 14) zawierają gwarantowane jedno siedlisko T7. Pozostałe siedliska mają zwiększoną częstotliwość względem wartości domyślnej, jednak nie są gwarantowane. Frakcje z dodatkowymi regułami: Conflux (2 x T7 oraz zwiększona szansa na Elemental Conflux), Factory (po jednym siedlisku Couatla i Dreadnoughta), Castle (dodatkowo zwiększona częstotliwość siedlisk T6), Cove (lekko zmniejszona częstotliwość siedlisk T6 względem pozostałych frakcji). Oprócz tego można znaleźć następujące obiekty: 5 x Gold Mine, 1 x Town Gate, 1 x Hut of the Magi.

  • Strefy Pustynne (nr 13 i 15) zawierają fort odpowiadający frakcji startowej gracza, a także Puszki Pandory ze stworzeniami T4 - T6, dwelle T5 - T7, dwa Quest Artifacty dające stworzenia T7 i jedną Smoczą Utopię.

  • Strefy Przejściowe (nr 8, 9, 10 i 11) zawierają miasta z gildią T5. Jedna z przejściówek ma teren Grass i wioskę frakcji Tower/Rampart/Factory, a druga teren Dirt i wioskę frakcji Necropolis/Inferno/Dungeon. Frakcje w przejściówkach u obu graczy są takie same i nie mogą pokrywać się z frakcjami startowymi. Każda ze stref przejściowych jest połączona z jednym AI nienatywnym oraz ze Strefą Conflux. Występują tutaj chatki proroków, w których można wymienić quest artifacty na armię.

  • Strefy Conflux (nr 5 i nr 7) zawierają wioskę Conflux oraz 3 x Gold Mine.

  • Strefy Native AI (nr 4 i nr 6) zawierają gracza AI frakcji odpowiadającej frakcji gracza ludzkiego. Można tam znaleźć z dużą szansą siedliska T1 - T7 oraz Quest Artifacty dające jednostki poziomów T5 i T6 (po 3 sztuki). Wszyscy strażnicy są natywni a dyplomacja pozwala dołączyć 75% dyplomowanego oddziału.

  • Strefy Closed STZ (nr 16 i 18) mają teren Highlands. Mogą zawierać max 2 Smocze Utopie (freq = 400) i Puszki Pandory oferujące złoto, doświadczenie lub neutralne stworzenia (golemy i fangarmy).

  • Strefy Snow STZ (nr 2 i 3) mogą zawierać max 3 Smocze Utopie (freq = 400) i Puszki Pandory oferujące złoto, doświadczenie lub neutralne stworzenia (golemy, fangarmy, 1 x Crystal Dragon, 1 x Rust Dragon). Występują też siedliska rdzawego i kryształowego smoka.

  • Strefy Non-native AI (nr 17, 19, 20 i 21) należą do graczy komputerowych innej frakcji niż frakcje startowe graczy. Nie mogą tu wystąpić frakcje Tower, Conflux, Castle i Cove. Każda z tych stref jest połączona z jedną ze Stref Śnieżnych. Strefy nr 20 i 21 łączą się portalem ze Strefą Centralną.

  • Strefa Centralna (nr 25) zawiera miasto Castle, Cove lub Conflux - inne niż miasta startowe graczy. Można tu znaleźć 1 x Hill Fort T1-T7, 1 x Obelisk (jedyny na mapie), 3 x Relic Artifact, 1 x Dragon Utopia, Puszki Pandory dające doświadczenie, złoto lub neutralne stworzenia (golemy, fangarmy) oraz siedliska rdzawego i kryształowego smoka. Wszyscy strażnicy są neutralni a dyplomacja pozwala dołączyć 75% dyplomowanego oddziału.

Zasady

Szablon nie jest dostosowany do rozgrywania matchupów mirrorowych. Jest to fizycznie wykonalne, ale dla niektórych frakcji mogą nie wygenerować się siedliska T7.

Restarty techniczne przysługują w następujących sytuacjach:
- przy spotkaniu graczy do tury 116

- brak wygenerowania którejkolwiek strefy, miasta na strefie lub połączenia między strefami
- wygenerowanie jednego z połączeń biom-pustynia w formie portalu
- brak wygenerowania siedliska T7 na strefie startowej (dla Confluxu minimum jednego siedliska T7)

Licytacja

1) Licytacja o zamek
2) Licytacja o kolor